Wednesday 18 October 2017

Flytte Gjennomsnittet 120


Linjært vektet Flytende Gjennomsnitt DEFINISJON av Linjært Vektet Flytende Gjennomsnitt En type flytende gjennomsnitt som tilordner høyere vekting til siste prisdata enn det vanlige enkle glidende gjennomsnittet. Dette gjennomsnittet beregnes ved å ta hver av sluttkursene over en gitt tidsperiode og multiplisere dem med sin bestemte posisjon i dataserien. Når plasseringen av tidsperioder er blitt regnet, summeres de sammen og deles av summen av antall tidsperioder. BREAKING DOWN Linearly Weighted Moving Gjennomsnitt For eksempel, i et 15-dagers lineært vektet glidende gjennomsnitt, blir dagens sluttkurs multiplisert med 15, i fjor med 14, og så videre til dag 1 i perioderetningen er nådd. Disse resultatene legges deretter sammen og deles av summen av multiplikatorene (15 14 13. 3 2 1 120). Det lineært vektede glidende gjennomsnittet var et av de første svarene på å legge større vekt på nyere data. Populariteten til dette bevegelige gjennomsnittet har blitt redusert av det eksponentielle glidende gjennomsnittet. men det viser seg likevel å være svært nyttig. Kjøretøysavbruddstider og tidveisetrafikk og sikkerhetsingeniører har noen generelle retningslinjer de har utviklet seg gjennom årene og holder seg som standarder. For eksempel, hvis en gaten er tørr, kan den gjennomsnittlige føreren trygt avta en bil eller lett lastebil med rimelig gode dekk med en hastighet på omtrent 15 fot per sekund (fps). Det vil si at en sjåfør kan sakte med denne hastigheten uten forventet sannsynlighet for at kontrollen av kjøretøyet vil gå tapt i prosessen. Målet for hastighet er avstand dividert med tid (fps), oppgitt som føtter per sekund. Målet for akselerasjon (eller retardasjon i dette tilfellet) er føtter per sekund per sekund. Det antar en rimelig god koeffektivitet av friksjon på ca. 0,75 bedre er .8 eller høyere, mens forhold eller dekkkvalitet kan gi en verre faktor på .7 eller lavere. Uansett hastigheten, er hastigheten redusert 15 fps hvert sekund. Hvis starthastigheten er 60 mph, 88 fps, etter 1 sekund er gått, vil kjøretøyhastigheten være 73 fps, etter 2 sekunder vil det være 58 fps som gradvis reduseres deretter. For den sanne matematiske perfeksjonisten (en som bærer PI til 1000 desimaler), ville det vært teknisk riktig å indikere at formelen er fpsps heller enn fps, men langt mindre forståelig for de fleste drivere. Siden ved hastigheter på 200 mph eller mindre er forskjellen fra en metode til den andre i tusener av sekunder, våre beregninger i disse eksemplene er basert på enkle fps-beregninger. Gitt det forrige settet av forhold, ville det bety at en sjåfør kunne stoppe det beskrevne kjøretøyet i totalt 6,87 sekunder (inkludert en 1 sekunders forsinkelse for sjåførreaksjon) og din totale stoppavstand ville være 302,28 fot, litt mer enn et fotballbane i lengde Nesten alle eksisterende produksjonsvogner som er publisert, viser bremsepåvirkningsprøver, som tyder på stoppavstander fra 60 km / t, som typisk er 120 til 140 fot, litt mindre enn halvparten av de projiserte sikkerhetsavstandene. Mens tallene sannsynligvis er oppnåelige, er de ikke realistiske og absolutt ikke gjennomsnittlige de pleier å være misvisende, og for de som faktisk leser dem, skaper de en falsk følelse av sikkerhet. Ved å øke bremsevitenskapen, kan førerne redusere både tiden det tar å stoppe og avstanden som tas for å stoppe et kjøretøy. Under lukkede kursforhold oppnår profesjonelle drivere ofte 1g retardasjon (32 fpsps) eller bedre. En rimelig dyktig fører kunne lett få retardasjonshastigheter på over 20 fpsps uten tap av kontroll. Det er meget mulig og sannsynlig at med en viss innsats kan føreren som forsøker å være oppmerksom på bremsesikkerhetsprosedyrer og praksis, og bør få bedre bremsing (sikkert) enn retningslinjene som brukes nasjonalt, nærmer seg den profesjonelle driverens publiserte ytelsestester. For å avgjøre hvor lang tid det vil ta en sjåfør å stoppe et kjøretøy, antas en konstant hastighet av retardasjon, er prosessen å dele opprinnelig hastighet (i fps) med hastigheten av retardasjon. Det kan hende du vil bruke vår kjøretøystoppavstandskalkulator til å gjøre faktiske modellberegninger. 60 MPH 88 fps. (fps1.467 MPH). Hvis kjøretøyets retardasjonshastighet er 20 fpsps (i stedet for tidligere beregnet 15 fps), stopper tiden 8820 4,4 sekunder. Siden det er en 1 sekunders forsinkelse (kjørereaktjonstid) i å treffe bremsene dine (både gjenkjenning og reaksjonstid er ofte 2 sekunder), er den totale tiden å stoppe 5,4 sekunder til 6,4 sekunder. For å avgjøre hvor langt kjøretøyet skal kjøre under bremsing, bruk formelen på 12 initialhastigheten multiplisert med tiden som kreves for å stoppe. I dette tilfellet virker dette å være .5 88,4,43,6 fot, pluss en reaksjonstid på enten 88 fot for en annen forsinkelse i reaksjonstid, eller 176 fot i to sekunder reaksjonstid. Det gir 281,6 fot eller 369,6 når det legges til basestoppavstanden på 193,6 fot. Hvis sjåføren er svært lydhør og tar bare et halvt sekund å reagere, blir avstanden redusert til 237,6 fot. Legg merke til at reaksjonstiden er en stor faktor siden den er ved innledende hastighet. Basert på ren matte er det tydelig at det er en veldig stor forskjell i de rapporterte ytelsestestene og virkeligheten. Forutsatt en decelerasjonsrate på 32 fpsps (1g), viser beregninger en bremsestopptid på 2,75 sekunder (8832). Avstanden som nå er beregnet, er beregnet til 121 fot, som er for alle praktiske formål, de publiserte resultatene, unntatt reaksjonstider. Den intelligente driveren vil feil på den sikre siden og gi rom for reaksjonstid og mindre enn perfekte forhold. Denne sjåføren vil også bremse bremsevitenskapene for å gi mer av en sikkerhetsmargin. Denne marginen kan redde liv. Vær oppmerksom på behovet for å reagere raskt. BrakingStopping DistancesHvis du liker RunToGold på Facebook, vil vi gi deg en av de 2-3 30-siders mini-guider gratis. Bare send oss ​​en melding på Facebook og gi oss beskjed om hvilken du vil: (1) Financial. (2) Politisk eller (3) Personlig. The Spot Silver Pris I dag Med 200 Dager Flytende Gjennomsnittlig Sølvtegn Lesetid: 4 8211 6 minutter SPOT SILVER PRIS I DAG Sølvprisen i dag kan variere mye i stedet sølvmarkedet. Sølvprisene i dag er vist nedenfor i troy unser. 1 troy unse 31.1034768 gram. Jeg anbefalte å kjøpe sølv når det var 8220 ekstremt billig 8221 rundt 10,50 per unse, har fulgt det gjennom tilbakevending med gevinster over 50 og er fortsatt glad i det hvite metallet. 200DMA er 200 dagers glidende gjennomsnitt. Relativt tall er den nåværende prisen delt på 200DMA. Dette viser om metaller er billige, gjennomsnittlige verdi, dyrt eller veldig dyrt. Målet er å kjøpe lavt og selge høyt. FÅ SKINNIEN PÅ SILVER INVESTERING En kort 120-siders primer som legger et meget godt og objektivt grunnlag for sølvhistorie, sølvindustrien, silversalg som penger, sølvleasing, potensiell markedsmanipulering sammen med forslag til de forskjellige måtene å investere i sølv. er køreplanen din til det generelle økonomiske og økonomiske miljøet. DATA FOR SILVERPRIS IGJENNOM RunToGold sølvpriser i dag leveres av en datastrøm fra GoldMoney. For tredjeparts lagring anbefaler vi GoldMoney og for fysisk besittelse anbefaler vi GoldSilver på grunn av de gode prisene og BBB-karakteren. Sølvprisen er noen ganger referert til som verdens sølvpris, New York sølvpris, London Metal Exchange sølvpris, spot sølvpris, marked sølvpris og sølvkullpris. Disse sølvprisene er indikasjoner på dagens sølvpris for en troy ounce sølv på verdens sølvutveksling. Sølvprisen som brukes i sølvprisdiagrammer på Run To Gold, er 24-timers Spot Silver Bid Price, som oppdages i New York, London, Hong Kong og Sydney. Disse sølvprisene er oppgitt i Federal Reserve Note Dollars (FRN). Over hele verden vises sølvprisene i dag ofte i andre valutaer enn FRN, og konverteres til lokal valuta. Som alle sølvpriser, gjenspeiler dagens sølvpris i dag den inneboende verdien av sølv og den relative styrken til den underliggende fiatvalutaen. For eksempel kan FRN-prisen på sølv øke mer i prosent enn sølv priset i euro. Årsaken er at endringen i sølvprisene er en refleksjon av FRN-svakhet mot euroen, og ikke ville være et resultat av endringen i sølvverdien basert på sølvmarkedsgrunnlaget. Den nåværende kostnaden for sølv i dag er bestemt av industri, investering og smykker etterspørsel. De nåværende sølvprisgrafer viser at en graf på sølvprisene øker, noe som betyr at det å investere i sølv kan være mulig med gevinsten, med tanke på sliverprisen. De billigste sølvprisene kan hentes fra silverspotprisen, da sølvverdiagrammet viser 1 troy oz sølvverdi. Prisen på sølvgrafen viser at prisen på sil øker i sølvgrafikk, noe som betyr at man investerer i sølv for fortjeneste kan gjøres som prisen på sølv eller sølvpris, kan fås fra sølvprisgrafen som sølvprisgrafen viser sølvflekk pric. Kjør til gull sølv prisdiagrammer oppdateres hvert 1. minutt for både live sølv pris diagrammer og de bevegelige gjennomsnittene. De 50 dagers og 200 dagers glidende gjennomsnittlige sølvprisene er summen av de gjennomsnittlige sliverprisene for de siste 50 eller 200 handelsdager. KONKLUSJON Prisen på sliver kan variere enormt. Når du ser de gjennomsnittlige sølvprisene, vil du kunne få bedre følelse for markedet. Monetære metaller av gull, sølv og platina er en fin måte å lagre rikdom på og kan brukes til å utføre nøyaktige metalkalkulasjoner av verdi ved hjelp av verktøy som Numeraire-regnearket. Nå er det flott å kjøpe sølv. 1 tips så langt 0.1 BTC Support Run To Gold - Tips Med Bitcoin Finn dette innlegget Vær så snill å vurdere å tippe med Bitcoin. Hver artikkel får en unik Bitcoin-adresse, så ved å tippe deg med å bidra til å gjøre bære til gull bærekraftig, og gi verdifull tilbakemelding på hvilket innhold som er mest verdsatt. OM AUTOREN: Trace Mayer, har JD forfatteren av The Great Credit Contraction en grad i regnskap, en juridisk grad og studerer den østerrikske økonomistudiet. Han arbeider som gründer, investor, journalist og pengeforsker. Følg ham på Twitter. Dette er bare en artikkel av 28 av Trace Mayer.

No comments:

Post a Comment